Wednesday, May 5, 2010

လမ္းေလွ်ာက္တတ္ၿပီ

- ဆင္ေခါင္းကိုေခြးခ်ီသလိုမ်ိဳးျဖစ္ေနမယ့္ စုစည္းမႈမ်ိဳးေတြနဲ႔
တြဲလုပ္ရင္ေတာ့ သမို္င္းတရားခံျဖစ္မယ္
ဒါေၾကာင့္ေရွာင္မယ္ဆိုပဲ…..။

- ဘာကိုမ်ားၾကည့္ေျပာတာပါလိမ့္
လူေတြကိုလား
ဟုတ္တယ္ထင္ပါရဲ႕
က်ေနာ္တို႔လူေတြက အထင္ကရေတာ့မဟုတ္ဘူး
သာမန္ေအာက္ေျခက တက္ၾကြလႈပ္ရွားသူေတြေလ
ဒါေပမယ့္ ဒီလူေတြကို စုမွရမယ္
စုစည္းမွျဖစ္မယ္
စုထားတဲ့အားနဲ႔လုပ္မွျဖစ္မယ္ ဒီအားကမနည္းဘူး ဦးေလး
ဆင္ေခါင္းကိုမႏိုင္ေပမယ့္ ၀ို္င္းဆြဲရမယ္
ေရြ႕လ်ားသြားေအာင္တြန္းရမယ္
လုပ္ၾကည့္မွသိမယ့္ အေျဖေတြမို႔
ထင္ျမင္ခ်က္ေတြမေစာေစခ်င္ေသးဘူး
ေစာင့္ၾကည့္ပါဦး…………ဦးေလး….. ။

- ဒီ္ဖက္မွာက က်ြန္လို႐ုန္းကန္ေငြရွာ
ရွာေဖြထားတဲ့ေငြေၾကးနဲ႔ ေထာက္ပံ့ေၾကြးေမြး
မိသားစုအေရး တုိင္းေရးျပည္ေရး
ႏုိ္င္ငံေရးနဲ႔
တကယ္ပဲ အလုပ္ေတြ႐ႈတ္ေနၾကတာပါ….. ။
- ဆႏၵျပဖို႔ အင္အားျပဖို႔
လမ္းေလွ်ာက္ခ်ီတက္ဖို႔ ဖိတ္ေခၚတဲ့အခါတို္င္း
အသံကုန္ဟစ္ေအာ္
က်ေနာ္တုိ႔က အကဲဆံုးထင္ပါရဲ႕ ဦးေလး…..။

- က်ဥ္လြတ္ေျမမွာဆိုေပမယ့္ဦးေလးရယ္
က်ေနာ္တို႔မွ ထမေအာ္ရင္
ဦးေလးတို႔ေျပာေနတဲ့ ႏို္င္ငံကာဖိအားဆိုတာ ဘယ္ႏွယ့္ျဖစ္လာမလဲ
ဦးေလးလိုက္ေအာ္ၾကည့္ပါလား
က်ေနာ္ထင္ပါတယ္ ဦးေလးရွက္ေနမွာပါ
သိကၡာက်တယ္လို႔ေတာင္ ဦးေလးထင္ေနမွာ က်ေနာ္ယံုတယ္…..။

- တကယ္ေတာ့
ကိုယ္လုပ္ႏို္င္တဲ့အလုပ္ေတြနဲ႔
တာ၀န္ခြဲေ၀လုပ္ေနၾကတာပါလို႔ သိေနဖို႔ပဲလိုတာပါ
လုပ္ခ်င္တဲ့သူေတြကို အားေပးတာဟာ
ႏို္င္ငံေရးလုပ္ငန္းတခုပဲလို႔ က်ေနာ္ေတာ့နားလည္တယ္
တက္ၾကြသူေတြရဲ႕တပ္ဦးကိုစုဖြဲ႔
အမ်ိဳးသားညီညႊတ္ေရးတပ္ေပါင္းစုကိုတည္ေထာင္
အဲဒါကိုက်ေနာ္ရည္ရြယ္ပါတယ္
မလြယ္ေပမယ့္ လုပ္မွျဖစ္မယ္ ဦးေလး…..။

ေတဇထြန္းလင္း

No comments: