Friday, February 22, 2008

ေမတၱာ ေႏွာင္ႀကိဳး

က်မတို႔ အိမ္ေထာင္သက္တမ္း သံုးႏွစ္ေက်ာ္ ေလးႏွစ္နည္းပါးမွာ သူအိမ္ကေပ်ာက္သြားတယ္။ တခါတံုးက သူကို ႏိုင္ငံေရး လုပ္လို႔ လာဖမ္းၾကေတာ့ က်မ ႐ွိေနတယ္။ သူ႕ကို လာဖမ္းၾကစဥ္က က်မတို႔ အိမ္ေထာင္သက္ တႏွစ္ခြဲဘဲ ႐ွိေသးတယ္။ ခဏဆိုျပီး ေခၚသြားလိုက္တာ တႏွစ္ေက်ာ္မွ အိမ္ျပန္ ေရာက္လာတယ္။ ၉၀ ေ႐ြးေကာက္ပြဲျပီးေတာ့ တခါ ေျပးရ ပုန္းရ ျပန္တယ္။ က်မ ေနာက္ဆံုး သူ႔ကို ေတြ႕လိုက္ရတာက ဂႏီၵအစည္းအေ၀း မတိုင္ခင္ တရက္က ျဖစ္ပါတယ္။

အခုလည္း က်မ ကြယ္ရာမွာ အဖမ္းမ်ား ခံရျပန္ျပီလား၊ ရဲစခန္း သြားေမးေတာ့လည္း မ႐ွိ၊ ေထာင္ထဲလည္း မေရာက္၊ ေဆး႐ံု မွာလည္း မေတြ႕၊ က်မ ေခါင္းေတြ ေ၀သြားတယ္။ ေနာက္ ႏွစ္လ၊ သံုးလေလာက္ၾကာမွ သူတေယာက္ ေက်ာင္းသားတပ္မေတာ္ကို ေရာက္ေနတာ သိရတယ္။ ဘယ္ေနရာ ဘယ္ေဒသ မွန္းလည္းမသိ၊ သူ႐ွိေနတာကို သိရေတာ့ က်မ အတြက္ စိတ္အနည္းငယ္္ သက္ သာ သြားတယ္။ ဒါေပမယ့္ “ဘယ္အခ်ိန္မ်ား ငါ့လာျပီး စစ္ေဆး ေမးျမန္းမလည္း” အေတြးစိတ္နဲ႔ မႏၱေလးက အေမ့အိမ္ျပန္ခဲ့ရတယ္။
ေသာကေတြ ေပြ႕ပိုက္ထားတဲ့ က်မ ည ညဆို အိပ္လု႔ိ မရ၊ ေခြးေဟာင္သံၾကားတိုင္း ထ ထၾကည့္ရ၊ ငါ႔မ်ား လာဖမ္း သလား ေပါ႔။ ဒီၾကားထဲ သူ႔အတြက္ စိတ္ပူရ၊ သူ႕အေဖက သူ႕သားအတြက္ ဂုဏ္ယူ မဆံုးေပါ႔။ ၂ ႏွစ္ေလာက္ၾကာေတာ့ သူတိုက္ပြဲမွာ ဒဏ္ရာရ တယ္ ၾကားတယ္။ က်မ ႏွလံုးသား ျပဳတ္ထြက္ မတတ္ တံုခါသြားတယ္။“ဒီတသက္ သူနဲ႔ ျပန္ဆံုႏိုင္ပါဦးမလား”
မွတ္မွတ္ရရ က်မ အဲဒီေန႔က ေပ်ာ္ကလည္းေပ်ာ္၊ ေၾကာက္ကလည္းေၾကာက္၊ ငါး ႏွစ္ေလာက္ၾကာမွ သူ႔ဆီက က်မအတြက္ စာတေစာင္ ေရာက္လာတယ္။ သူ႔စာေလးကို ကိုင္ထားတဲ့ က်မ လက္ဖ်ားေတြမ်ားဆို ေအးလို႔၊ လူကြယ္ရာမွာ စာကို ေဖါက္ဖတ္လိုက္ ေတာ့ ေနေကာင္း က်မၼာေၾကာင္း စာတိုေလးနဲ႔ ကဗ်ာတပုဒ္ …

“ခြင့္လြတ္လိုက္ျပီ မခင္သီ”

ႏွစ္ႏွစ္ကာ
ျပစ္ခြါရက္ပါဘု
ေမာင့္ေမတၱာ
ေမ႔ရင္မွာ စုေစ
လြမ္းမ်က္ရည္ သုတ္လိုက္ေပေတာ့
(႐ွင္မေရ …)
ဘ၀သစ္ သာထု။ ။

ပါးျပင္ေပၚက စီးဆင္းျဖတ္သန္းသြားတဲ့ မ်က္ရည္ေတြက က်မ ႏွလံုးအိမ္တြင္းသို႔ စီးဆင္း၀င္ေရာက္သြားတယ္။ က်မ သူနဲ႔ ေတြ႕ခ်င္သည္၊ ေမးခ်င္သည္၊ သူ ဘာေၾကာင့္မ်ား ဒီလို ေရးလိုက္ရသနည္း၊ က်မရဲ႕ သစၥာတရားကို သူ မယံုၾကည္၍ မျဖစ္ႏိုင္ပါ။ သူ႔မွာ က်မကို မသိေစ ခ်င္ေသာ အေၾကာင္းတခု ႐ွိေနမယ္လို႔ က်မ ထင္မိတယ္။ “သူ သစၥာ မမဲ႔တန္ေကာင္းပါရဲ႕”
ေမွ်ာ္ေတြးရျခင္း ဒုကၡေတြနဲ႔ က်မကို ဘယ္သူမွ စာနာနားလည္းေပးႏိုင္မည္ မဟုတ္ပါ။ သူ႕စာရတာ သံုးႏွစ္ေတာင္ ေက်ာ္ခဲ့ျပီ၊ သူ႕ဆီက ေနာက္ထပ္ ဘာအေၾကာင္းမွ မၾကားရ။ က်မ ညစာ စားရန္ ျပင္ဆင္ေနခ်ိန္ ဖုန္းေခၚသံၾကားလို႔ သြားကိုင္လိုက္တယ္။ ဒီေန႔ဟာ က်မအတြက္ သူ႔အသံကို ႐ွစ္ႏွစ္အတြင္းမွာ ပထမဦးဆံုးအႀကိမ္ ျပန္ ၾကားလိုက္ရတယ္။ က်မ ၀မ္းသာရ မလို ၀မ္းနည္းရ မလို ရင္ထဲ တမ်ဳိးႀကီး ျဖစ္သြားတယ္။ စိတ္မခ်မ္းသာစရာတခုက သူ႕ဘ၀ တဆစ္ခ်ဳိး ေျပာင္းလဲြသြားခဲ႔တယ္။ ဒီလိုနဲ႔ က်မ သူနဲ႔ တလ တခါ ႏွစ္လ တခါ ဖုန္းေျပာ ျဖစ္ၾကတယ္။
က်မ သူ႕အေပၚ သစၥာ႐ွိသလို သူကလည္း က်မအေပၚ ေမတၱာမဖ်က္ခဲ့ဘူး။ သူ ဘယ္ဘ၀မ်ဳိး ေရာက္ေန ေရာက္ေန က်မဟာ သူ႕ရဲ႕ ဇနီးမယား တေယာက္အေနနဲ႕ တာ၀န္ေက်ဖို႔ လိုတယ္ မဟုတ္လား။ က်မ ေမွ်ာ္လင့္ခဲ့သလုိ သူနဲ႔ ျပန္ဆံုေတြ႕ခြင့္ ရခဲ့ပါတယ္။ ျပန္လည္ ဆံုေတြ႕ခ်ိန္ဟာ က်မတို႔ ခြဲခြါခဲ့တာ ၁၆ ႏွစ္ ၾကာခဲ့ပါျပီ္။

သစၥာမဖ်က္၊ ေမတၱာဆက္က ေ၀းကြာသူတိုင္း ျပန္လည္ဆံုေတြ႕ ႏိုင္ၾကပါေစ။

1 comment:

Mirror said...

ေလးစားပါတယ္ မခင္သီ.......