Thursday, March 18, 2010

ကဒ္

က်ေနာ္က ေမးၾကည့္တယ္
“ဂ်က္ဇ္ ဂီတ ဘယ္ေနရာက စသလဲဗ်”
“ဂီတစတုိင္အားလံုးရဲ႕ အဆံုးဟာ
ဂ်က္ဇ္ ဂီတရဲ႕ အစပဲဗ်” လို႔
က်ေနာ့္ရဲ႕ ငယ္မိတ္ေဆြ
ဂီတ စာဆိုဦးလူဗိုလ္က ေျဖတယ္။

က်ေနာ္က ဂ်က္ဇ္ဂီတကို ႀကိဳက္တယ္။
ခတ္တာက
အဲဒီ ဂ်က္ဇ္ဂီတကို တီးခတ္ဖို႔
အခုအထိ အသံညႇိေနရတုန္း။

“အင္နားရွား” သေဘာတရားအရ
လူဆိုတာ
ရွိရင္းစြ အေနအထားကေန
အေျပာင္းအလဲ ျဖစ္တဲ့အခါ
လႈပ္ခါသြားေလ့ရွိသတဲ့။

ေျပာရမယ္ဆိုရင္
အရွိန္ျပင္းျပင္းကားကုိ
႐ြတ္႐ြတ္ခၽြန္ခၽြန္ စီးေနတုန္း
ဘရိတ္ဖမ္းအုပ္လိုက္သလိုမ်ဳိး။

အခု
ေတာမီး႐ႈိ႕ခ်ိန္ပဲ
အခုဆို မီးေလာင္ေျမမွာ
ပဒပ္စာေလးေတြ ေ၀ေနေရာေပါ့။

ၿပီး
သူတို႔ေတာင္ယာခုတ္ၾကေတာ့မယ္
ငါလည္းပဲ
ေတာင္ယာခုတ္ရမယ္
ေတာင္ယာမခုတ္ပဲ ၀မ္းစာမရႏုိင္ဘူးမဟုတ္လား။

က်ေနာ့္ကို ေမြးတဲ့ႏွစ္က
႐ြာအေရွ႕ဘက္မွ ေတာင္ယာခုတ္တဲ့ႏွစ္ဗ်
အခုက်ေနာ္က
႐ြာ အေနာက္ဘတ္မွာ ေတာင္ယာခုတ္ရမယ္
ေအးေလ
ေ႐ႊ႕ေျပာင္းေတာင္ယာကိုး။

အမွန္ေတာ့လည္း
ေဟာဒီကမာၻႀကီးဟာ
က်ေနာ့္အတြက္ေတာ့
ေတာင္ယာခုတ္စရာ ေတာင္တန္းေတြခ်ည္းပဲေပါ့။

ငါကိုကပဲ
တရားေသ၀ါဒဆန္လြန္းေနသလားပဲ
ငါစိုက္ပ်ဳိးခဲ့တဲ့ ေတာင္ယာထဲမွာ
ေရာင္စံုသီးႏွံေတြ
ဖြဲ႔စည္းပါ၀င္ေနခဲ့တာပဲ။

၀ါက်တေၾကာင္းဆံုးတုိင္း ပုဒ္မခ်ရတယ္
၀ါက်တေၾကာင္းဟာ ၀ထၣဳတပုဒ္မဟုတ္ဘူး။
မွတ္ခ်က္ -
ဆရာ “မင္းထက္ေမာင္” ေရးခဲ့ဖူးတဲ့
“ငါးဖမ္းေသာ စက္ေလွမ်ား ပင္လယ္သို႔ ထြက္လို႔သြား” ဆိုတဲ့
၀ထၴဳတိုကေတာ့
၀ါက် တေၾကာင္းတည္းနဲ႔ ျဖစ္တဲ့၀ထၴဳတိုပါ
အဲဒီ ၀ထၴဳတိုလို လူမ်ဳိးေတြလည္း ရွိပါရဲ႕။

ေရနက္ရာသို႔ ေ႐ႊ႕ေလာ …!
ငါဟာ
လူကိုဖမ္းမယ့္ ဘုရားရဲ႕ တံငါသည္ပဲလား

ေအးဗ်ာ
ေတြေ၀ျခင္း
မျပတ္သားျခင္း
သံေယာဇဥ္ႀကီးမားျခင္းေတြနဲ႔
အတၱ၊ မာန၊ အာဃာတေတြနဲ႔ ၾကန္႔ၾကာေနလိုက္တာ။

႐ုပ္ရွင္စကားနဲ႔ ေျပာေရာမယ္
ကဒ္
ခင္ဗ်ားသိပါတယ္
ဒါ
ဇာတ္၀င္ခန္းတခု ႐ိုက္ကူးၿပီးစီးသြားၿပီဆိုတာ။

ညိဳထက္ (လမ္းသစ္ဦး)

No comments: